Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 25 september 2008

Fint i trädgården!

Kan ju börja att berätta om hur natten blev. Och jag kan säga att den blev jätte bra :-). Hon vaknade igen vid kl.23 för mat, 04.30 för mat. Sen sov hon till kl.8.30. Då låg hon och snackade HÖGT!! Hon börjar testa sin röst. Tänkte att nu får jag gå upp med henne. Men då somnade hon om och sov till kl.11.30. Helt otroligt. Jag gick upp k.10.30 åt frukost i lugn och ro, donade lite med tvätten innan prinsessan vaknade. Sen gick vi ut i det sköna vädret och låg på gräsmattan. Så roligt att busa med henne nu. Härligt att höra hennes skratt.
Rensade lite krukor och vattnade vår fina grönskasodlingar :-)
Baby aubergine, 2 st är på gång
Paprika. 4 st på gång och jag såg idag att fler kommer.
Gorde fin höstkruka som jag ska ha på trappen.
Klippte av lite lavendel, som jag ska torka. Doftar jätte gott.

Inga kommentarer: