Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 21 september 2008

Hästtävling!

Idag har Ilona varit på sin första hästtävling. Det var dressyr tävling i Bälinge. Så vi åkte dit på förmiddagen för att heja på Sandra & Lola och Emilie & Sorbets från stallet. Gick mycket bra för dem, en 2:a och 3:e plats blev det. Fast Ilona sov hela tävlingen igenom :-).
Skönt att sussa i vagnen, under tävlingen. Fast då kunde mamma koncentrera sig på tävlingen och heja på.
När vi kom hem var det lunch tajm. *Mumsigt*
Och massa gos måste man hinna med.
Sen på eftermiddagen åkte vi hem till farfar, Kerstin och faster Hanna för att äta middag. *Mumsigt var det*
Nu kan jag ha storlek 62 på kläder. Stora tjej!
Hemma hos farfar. Ramlösa flaskan var mycket intressant att titta på.

Nu så sover prinsessan och jag ska slänga mig framför TV.

Sköt om er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vad härligt att allt går så bra med Ilona! Hon kommer ju vara jättemycket större när jag kommer hem till jul, ser verkligen fram emot att träffa henne och er!
Jag såg inlägget om svensexan, såg verkligen roligt ut! :D Jag vill också...:P

Ha det bra och pussa Ilona från mig! //Farbror Johan