Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 20 september 2008

Svensexa!

Henrik är på svensexa nu. Jens och Dessan gifte sig i Las Vegas så idag blev han kidnappad. Allt blev mycket lyckad. Så jag skjutsade ut Henrik till Bälinge idag, där de skulle grilla och köra rally med skrotbilar. Men när vi kom dit så blev jag och Ilona kvar, blev bjuden på mat och grejer. Så nu har jag och Ilona varit på vår första svensexa :-). Inte illa *Haha*. Tog lite kort när de åkte rally...ojoj vad jag garvade åt grabbarna. Var så kul. Blev erbjuden att oxå köra, men jag var för feg. Efter rallyt åkte jag och Ilona hem måste ju låta grabbarna få fest lite, kan ju inte vara tjejer med på en svensexa hela kvällen.

Blir trött av att vara på svensexa.
Henrik ska köra rally, i en gammal volvo, kan säga att den började ryka under åkturen. Rattfull och olaglig bil...Fyfy :-).
Redo för start. Henrik sitter i den svarta volvon i mitten. Jens i den svarta mazdan och Johan i blåa volvon.
Klara färdiga kör!
Jens redo att åka rally bakom en bil.


Här kör de. Henrik i den svarta volvon.


Ja, just det fick reda oxå på att Jens och Dessan ska få en liten bebis i februari. Så skoj!

Har varit i stallet på förmidagen oxå. Red Sammy. Sist jag hade han hade han hackamore, (träns utan bett). Då var han så stark, och bara drog järnet. Men nu vilken skillnad, så mjuk, fin och lydig. Gick i jätte fin form. Vi fortsatte att jobba mycket med sitsen, genom halter och rida på volterna. Gick super.


Nu ska jag pyssla lite. Trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer: