Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 20 november 2008

En bra nyhet och en dålig nyhet!

Vi börjar med den dåliga nyheten......Vår batteriladdar har gått sönder, och det betyder att vi inte kan ladda upp batteriet till kameran....Buhuuu!! Jag kan inte ta kort just nu. Henrik sa att det kan ta upp till 2 veckor att få hem en ny laddar. Så det får bli en blogg utan bilder framöver :o(.

Den braiga nyhten är att DUSCHEN kommer imogon. De ringde nyss och sa att de kommer och levererar den imorgon. Tidigare än väntat :o).

Igår vann jag ett till me&i plagg på tradera. Igelkottsoverallen....jag beställde den förut från me&i, men tyvärr tog den slut. Hoppas att den kommer imorgon.

Idag ska Henrik och Ilona åka in till Medeca, och jag ska ner på stan och hämta globen biljetterna till Sockholm horse show nästa helg. Sen ska jag en sväng till jobbet och prova ut regnkläder, som chefen har beställt. Vill ju ha min storlek sen när jag ska börja jobba.

Trevlig torsdag!

Inga kommentarer: