Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 28 november 2008

Jag har blivit utmanad!

Utmaning

Blivit utmanad av Vickan

Svara på dessa frågor och utmana 5 av dina bloggvänner

1.Är du nöjd med ditt namn eller önskar annat?
Jo, jag är nöjd, har inte tänkt så mycket på ett annat namn.

2. Saknar du något i ditt liv?
Nä, jag har redan fått de jag önskar mig mest. Kanske ett gemensamt efternamn med Henrik i så fall :o)

3. Sommar eller vinter?
Jag får väl säga sommar, men vinter oxå mysigt fast bara vid jultid.

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
Han var så otroligt snygg *Haha* + hans muskler ;o)

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Jag får många roliga julklappar. Alla är bäst!

6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Jo, det gör jag nog.

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
USA-Florida i ett lyxhus, med nära till de härliga stränderna.

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Min tatuering på skuldran

9. Hur många barn vill du ha?
2

10. Har du återkommande drömmar?


11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då
Tzatziki med bröd som man doppar.....Ååååå så gott!

12. Märkes kläder eller inte?
Nä, inga märkeskläder, allt som är snyggt går bra.

13. Vart ska du/ni fira jul?
Hemma hos oss, med massa släkt.

14.Har du ett nyårslöfte?
Nej, kan aldrig hålla dem

15. Vad har du för planer för dagen?
Just nu titta på Idol och hinna sy lite.

Jag utmanar:
1)Maigiz
2)Stina
3)Magdalena
4)Evelina
5)Carro

Inga kommentarer: