Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 20 november 2008

Finns inga dåliga nyheter!

HAHA.....Jag bara skoja med det där med dåliga nyheter. Det visade sig att jag....... Hmmmmmm...... Hade tagit fel batteriladdare. Tog ett tag innan vi upptäckte detta. Så nu har vi kamera igen :o)

Annars har jag varit på stan en sväng. Hämtade ut biljetterna och sprang lite i affärer. Blev dock inget köp. Men jag var oxå hos Danny som tatuerar. Han har gjort både min ängel på armen och rosen på ryggen. Och nu är det dax igen :o). Har bokat en tid den 20 januari, då ska jag tatuera in ILONA på underarmen. Måste bara hitta nå snygg stil på skriften. *Spännande*
Jessica - Jag kunde inte hålla mig :o). Jag följer med sen när du ska göra ;o)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjing!! Fick ett sms nyss att jag har ett meandi paket på posten..ska springa dit imorn o hämta det...Såg du tjejen på familejliv som hade samma filt som dig det med svamparna som hade fyllt den och gjort en en JÄTTE stor kudde...det var läckert!! Åhh jag skulle också vilja tatuera mig precis som du...brorsan tjej har en tatuering där som är skita snygg..Kram kram

Anonym sa...

varför!?

Anonym sa...

Jag är sjuuuk idag, då kommer ni säker för att prova kläder, så kan jag inte snusa någonting. Haaatar att vara sjuk. Trevlig helg önskar jag er. Kraaam. Julfest den 19 dec??