Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 8 november 2008

Härlig hoppning!

Har nyss kommit hem från stallet. Var hoppning i dag på schemat. Och självklart så hade jag den bästa av dom bästa PIMPIM. Han blir så otroligt pigg och rolig att hoppa. Vi hoppade två kombinations hinder. Vi skulle hålla en lugn och stadig galopp innan, över och efter hindren. Men eftersom PimPim tycker att detta sååååå super kul, så måste han gå lite på tvären och dona lite innan hindret. Fram till hindret så lyckas vi hålla en stadig och lugn galopp, men mellan hindren så drog han på. Eftersom jag älskar när han är på detta humör så vill jag bara hoppa mera. Efterom jag ska gå på hoppkurs i jul så hoppas jag ju självklart att jag får PimPim...Eller hur Anna :-D

Snart ska jag skjutsa in Henrik som ska på 30-års fest hos Mange. Jag och Ilona ska vara där en lite stund sen åker vi hem då hon ska sova.

Ha en skön lördagkväll!

Inga kommentarer: