Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 29 november 2008

Ingen ridning!

Åkte till stallet som vanligt idag, men när jag kom dit så hade det hänt en olycka i gruppen innan oss. En tjej hade ramlat av och gjort sig illa så pass att ambulansen fick komma. Så alla hästar fick tas ut och ridningen vart inställd. Så det var bara att åka hem igen, synd att jag inte fick hoppa Poppe bara.
Men imorgon är det Stockholm Horse Show i globen, så jag får ta igen allt då. Kommer att bli så skoj!

Snart kommer mamma och pappa oxå. Sitter här och väntar och väntar. Jaja.......

Trevlig lördag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den 19/12 kl 18.30. Det är knyis. Vilken mat ska du ta med dig? Jag kan höra av mig till dig på måndag så får du veta vad de andra ska ta med. Vill man ha en julklapp så köper man en julklapp för 75 kr. Tomten lottar så skriv inget namn. Vi ses kram. Nu har jag antagit din utmaning.