Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 25 april 2009

4h & FEST!

Vi hade en super skoj och trevlig dag igår.

Först var jag och Ilona på 4h-gården tillsammans med Anna och Felizia. Härligt väder och många fina djur att titta på.

Felizia med getterna

De söta kalvarna

Söta lammungar


Tog denna skojiga bild. lammungen står på sin mamma. Det var väl mjukt och mysigt där.

Söta kultingar

Bananpaus


Getterna var lite läskiga när de lät

Sen var det bara att ge sig hemåt för att göra sig iordning för fest.
Festen var såååå skojig som vanligt.
Dessutom vann jag tipspromenad som handlade om rosor. Jag kan säga att jag chansade på alla.
Fick en fin bricka med rosor på :o)
Det blev lite bilder på några av festfolket.


Simon och Fia

En vacker bild på mig och Maggan

Skål sa Karin

Ulrika

Nu ska jag käka frukost, sen är det stallet. Ska hoppa nu på förmiddagen. Sen vid kl.14 ska vi till Alunda och rida islandshästar. Tur att vi har soligt väder idag. Det blir en härlig tur i skogen. Bilder kommer ikväll.

Trevlig lördag!

1 kommentar:

Maigiz sa...

Ja, det var en rolig fest, men jag glömde ju att betala dig!!! varför påminde du mig inte? Jaja. du får det nästa gång vi ses. jag är en riktig slarvmaja, förlåt :(