Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 18 april 2009

Kalas!

På förmiddagen var jag i stallet och red på Kalle. Gick jätte bra, och han är så duktig. Vi hade hela ridhuset idag. *Lyx* Så vi hade galoppövningar två och två på ena halvan av ridhuset och den andra självständig ridning. På galoppövningen så skulle vi rida in på varje stora volt och minska galoppen och sen på långsidan öka. Tufft och svettigt vart det. Kalle vart väl lite sur när jag tog tag i han och minskade, så han gjorde små skutt fram hela tiden :o).

Efter stallet åkte jag och storhandlade. Sen var det kalas hemma hos farmor som fyllde år. Lite bilder. Vart bara på Ilona när hon lekte där :o)

Pussgrodaklänning, gröna frottebyxor och apa-strumps från me&i.

Rida på gunghästen


Ilona fick Henriks gamla Bobby-Car. Den var skojig. Fast hon går mest bakåt med den :o)


Ryggsäck på, mobilen med. Nu åker vi!

Tut tut!


Stora motorcykeln är spännande

Brum brum!

1 kommentar:

Emma sa...

Jag är jätte nöjd med kläderna! Skönt material! Hade kunnat tagit en storlek mindre på min kjol men jag tror den ska hålla sig uppe ändå, får äta lite kakor ;-) Kram