Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 10 april 2009

Hoppkurs: Dag 2

Idag på förmiddagen så var vi ute på tomten och rensade massa löv och skräp i trädgården.
skönt i solen.
Ilona sitter och tittar när pappa jobbar :o)



Ilona fick oxå prova pappas keps.
Wilma tycker om att springa på taket

Tog denna coola bild när hon hoppar ner från taket

Sen nu på kvällen så var jag på hoppkurs igen. Det var så skojigt. Riktigt svettigt.
Vi fick börja med att hoppa i två volter. Därefter gick vi över till att hoppa i 8:or. Sen var man helt slut :o)
Vi avslutade med att hoppa två hinder längst långsidan, och räkna galoppsprång. Sen byggde hon upp en oxer på slutet. Och PimPim var så duktigt. Det gick riktigt bra :o)
Lite bilder på sötisen Pimpim. Efter ridpasset.

Vi fick en liten "läxa" med oss nu. Vi har ett antal hinder uppbygda tills imorgon. Men vi får planera vår hoppbana själv. Så nu ska jag sätta mig och fundera på hur jag ska hoppa. Eller jag gör nog det i sängen. Är så trött.

Natti natti


1 kommentar:

Mamma sa...

Natti natti