Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 3 april 2009

Lång dag!

Igår var det en lång dag. Men skojigt. Först var vi hos Miriam och Elias och busade. Emma och Agnes var oxå där. Miriam bjöd på god lax och spenat paj.
Sen var det att skynda sig hem för jag skulle åka in på föreläsning med mina kära kollegor. Var kul att träffa alla :o) Väggivägg så var Carolina Af Ugglas där och sjöng med sin kurs "Alla kan sjunga". Så i pausen smög vi in där för att lyssna. Och jäkla vad bra hon är live. Har aldrig riktigt tyckt om henne. Men sen hon sjung snälla snälla i melodifestivalen, så tycker jag hon har en skön röst. Men annars lite konstig :o)

Idag har jag fått bilen, så jag och Ilona åker nog in till gränby för lite shopping. Det kliar i mina shoppingfingrar idag :o)

Ha det skönt i solen idag!

Inga kommentarer: