Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 23 oktober 2011

30-års kalas!

Igår hade jag 30-års kalas för familjen :o). Det var mycket trevligt och massa fina presenter fick jag :o). TACK ALLA som var med fira min dag och för alla fina presenter!
Buffématen. Mycket mat var beställt och alla åt massor, men jag har rester kvar i en månad framåt :o). Jag fick massor med blommor som står överallt här hemma :o).
God mat tyckte Ilona.
Min blåbärstårta :o).
Jag fick som sagt mycket fina presenter, men även Ilona fick några :o). En Islandströja som snälla Kerstin har stickat till Ilona. Garnet köpte hon när vi var i Island. Sååå underbart fin. Varm och gosigt.....ÄLSKAR DEN!!

Jag har inte tagit kort på allt så jag fick men det var pengar, lotter, bakgrejer, handdukar, ring, halsband, handdukar, godis, kakor, tulpanlökar, skönhetsgrejer, ljus m.m. Ja....massa super fina saker blev det. TACK ÄNNU EN GÅNG!!

Inga kommentarer: