Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 9 oktober 2011

Söndag!

Idag har vi fortsatt att fixa trädgården inför vinter och kyla. Jag har klippt ner vår rosbuske som ska vinterförvaras och Henrik har fixat båten och båtmotorn som även den ska vinterförvaras. Så nu är det definitivt slut med att åka båt detta år :o).
Jag har även rensat inglasade altanen på inredning. Alla utemöbler ska in där. Alldeles för kallt att sitt där nu. Men nu får jag inreda inne i huset med alla mina mjölkkannor, zinkhinkar och trälådor. Blir fint till jul att sätta julblommor i dom :o).

På eftermiddagen åkte jag och Ilona in till gränby för att kika lite. Hittade ett par allvädersstövlar till Ilona. Riktigt varma och gosiga. Blir perfekta i snöslask och kyla sen. Köpte till och med i storlek 24 :o). STORT...Men tankenatt hon ska kunna ha dom även i januari och februari. Så vi får se om fötterna växer lite till :o).
Men en ny vecka imorgon börjar då :o).

Onsdag: Ilona har fotografering på förskolan. SPÄNNANDE!! Jag har kvällsmöte.
Torsdag: Mina bebiskissar fyller 10 år.
Fredag: Sotaren kommer.
Lördag: Stallet
Söndag: UnderBaraBarn mässan i Älvsjö tillsammans med Anna och Jessica :o). LÄNGTAR!!

Inga kommentarer: