Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 14 oktober 2011

Fredag!

Då så var det fredag igen :o). Idag har mitt jobb firat 40 år. Vi har haft kalas hela veckan men idag var det själva födelsedagen. Vi hade fixat en överraskning till alla barn i huset och det var att två brandbilar som kom. Så idag har jag fått sitta i en brandbil....Mycket spännande :o).

Imorgon drar jag och Anna till UnderBara Barnmässan i Älvsjö. Ska bli super kul att få kolla in alla barnkläder och plocka på sig massa gratis grejer :o).
Vi sticker imorgon bitti och kommer nog hem framemot eftermiddagen. Då är man trött i bena och armarna efter allt gående och bärande av påsar. Vi har ett tungt arbete framför oss imorgon :o). Visar imorgon på bloggen alla fina mässaker. Kanske om jag har tid i allt shoppande så skickar jag ut ett blogginlägg från mobilen. Men vi får se, jag lovar inget :o).

Nu är det fredagsmys med Idol som gäller. Men vi får se om jag somnar i soffan innan Idol är slut.

1 kommentar:

Anna Wahlström sa...

Skoj vi ska ha i morgon! Har lovst Moa att spana in Nova Star och me&I :-)