Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 19 oktober 2011

Min födelsedag!

Vill börja med att säga ett STORT TACK till alla som har gratulerat mig på födelsedagen. På jobbet, sms, telefon, facebook och på bloggen :o). Jag har haft en super bra födelsedag fast vardagen har varit som vanligt. Efter jobbet kom farmor och faster Maria hit för att vara barnvakt så jag och Henrik kunde gå på Ilonas föräldramöte. Mycket intressant att sitta med som förälder måste jag säga :o).

Måste visa er vad jag fick av mina underbara och goa kollegor på jobbet. Känns verkligen som att dom känner mig och vet vad jag tycker om :o).

En rosa våg, som passar perfekt när jag bakar och den står så fint på min skänk :o). Fick dessutom presentkort på panduro från dom :o).Fina blommor och kort.Av Ilona och Henrik fick jag en super gosig värmefilt. Jag som fryser mycket när jag sitter framför TV och älskar att sova i soffan, så passar den perfekt :o).

Tack ännu en gång för alla gratulationer och presenter! :o)

1 kommentar:

Maggan sa...

Jag hoppas att du kan hitta något på Panduro som passar. Man hör ju inte att du pysslar lika ofta nu som förr men något kan det väl kanske bli ändå. Kram igen från mig!