Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 12 oktober 2011

Onsdag!

Då var det kvällen. Dagen har som vanligt gått i rasande fart :o). Jobbade till kl.13 och sen hade jag medarbetarsamtal med min chef. Därefter hem för att hämta Ilona på förskolan. Vänta på att Henrik kommer hem och sen åka in till jobbet igen för kvällsmöte....Ett pusslande det här, men det funkar. Bara lite trött nu :o). Tur att man har så goa kollegor som man har kul och skrattar mycket med när vi har möte :o).

Det var ingen fotografering idag för Ilona då fotografen var sjuk. Så nästa onsdag är det fotografering igen.

Nu ska jag natta Ilona och sen ska jag smälla i mig några mackor framför TV innan sängen väntar. Henrik måste jobba lite nu, för han ska åka till Stockholm imorgon på kundmöten. Så det får bli en ensam stund i soffan.

Ses imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Wilma och Melissa på 10 årsdagen.