Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 7 augusti 2013

Dag 3: Inskolning

Ja, då var dag 3 avklarat av Zions inskolning :).
Även idag gick det mycket bra. Jag var med en stund i början. Sen fick jag gå iväg 1 timme, satt i personalrummt till kl.11. Då gick jag tillbaka för att käka lunch med Zion. Hade gått super bra. Han reagerade ingenting när jag sa Hej då och skulle gå. Vet inte om han fattade att jag skulle gå. Han hade i alla fall lekt och varit glad. Vi käkade lunch på förskolan och sen gick vi hem. Nu sover han gott i sängen :). Imorgon ska han testa att sova där....Spännande :).
 
Även Ilona käkade lunch på sin nya avdelning idag. Så jag hämtade henne oxå när hon hade ätit klart.
Nu ligger vi här i soffan och tittar på Pippi Långstrump, käkar bullar och latar oss :).
Senare i eftermiddag ska jag åka in till Angelica för lite klipp och färg. Ska bli skönt att få ordning på frillan innan man ska börja jobba ;).

Inga kommentarer: