Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 22 augusti 2013

Torsdag

Har inte så mycket att blogga om idag. Har jobbat och vardagen här hemma rullar på för fullt :). Barnen är mycket trötta på kvällen, så det märks att det blir några timmar till för dom på förskolan nu när man har startat jobbet igen. Ilona har blivit snorig. Är väl dags för lite förkylningar nu när höstterminen har startat igen. Zion han dreglar som jag vet inte vad. Vattenfall ur munnen så man får byta tröja 700 gånger på en dag. Mer tänder på gång tro??

Idag jobbade jag till kl.13, så då åkte jag och hämtade Ilona och Zion. Så skönt att komma hem med barnen tidigt. Man hinner leka och gosa massor :). Men idag var jag tvungen att åka tillbaka till jobbet så fort Henrik kom hem då jag skulle ha kvällsmöte. Så efter kl.19 var man hemma igen. Som tur var så hann jag pussa och krama på barnen igen innan dom skulle sova :).

Nu ska jag sätta mig och läsa lite litteratur till morgondagens kurs. Så imorgon blir det skolbänken hela dagen. Pedagogisk dokumentation ska jag gå denna termin. Kommer nog bli intressant, har hört att den kursen är mycket bra.
Men kommer nog vara helslut imorgon kväll :).

Nä, dags att plugga lite. Höres imorgon :).

3 kommentarer:

Helen sa...

Vem ska du ha i ped.dok? Lovisa? Har haft det med henne.. Kanonbra!!

Linda sa...

Vi ska ha två som heter Gunilla och Erika. Vet inte hur dom är. Men hoppas på att dom är bra :-). Har hört mycket positivt om denna kurs :-D.

Helen sa...

Aha ok!! Hoppas den blir kanon!!