Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 25 augusti 2013

Helg

Har varit lite dålig på att blogga i två dagar.
Har varit fullt upp med utbildning hela fredagen. Super rolig kurs....men trött var jag när jag kom hem :).
Igår var det äntligen första ridningen för terminen för mig :).
Red på fina Lemans, och vi var ute på dressyrbanan. Värmde upp med serpentinbågar i trav och galopp och sen tränade vi på att rida med tagen bakdel...Låter kanske roligt. Men ni i hästvärlden förstår ;). Gick HUR bra som helst. Riktigt nöjd med första ridningen och Lemans som annars kan bli tung i handen var hur lätt och följsam som helst :).
 
Sen när jag kom hem så åkte Henrik till stugan för att fortsätta bygga och fixa med den. Men jag var så trött och ville vara hemma i huset, så jag och barnen har varit själv hemma. Lika bra när han ska hålla på med sladdar, batterier, el m.m. Vill inte att barnen ska springa och leka mitt i det. 
 
Nu på förmiddagen har vi varit ut till lekparken en sväng. Underbart väder ute, hoppas att det håller i sig lääänge!

1 kommentar:

Mormor sa...

Sötnosar