Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 19 augusti 2013

Ny vecka

Då var det ny vecka. Och både jag och Henrik har jobbat idag och barnen har varit på förskolan. Känns som vardagen har satt igång på riktigt nu :).
Tisdag:
Ridning för Ilona
Onsdag:
Henrik fyller år
Torsdag:
Jag har kvällsmöte
 
Fredag:
Jag ska gå på kurs hela dagen.
Pedagogisk dokumentation
Zion verkar fortfarande ha lite ont i armen. Speciellt om han ramlar framåt och tar emot sig. Så jag ringde 1177 nu på kvällen. För att rådfråga. Fick prata med en direkt som satt på barnakuten. Dom tyckte vi skulle åka in i morgon på röntgen. Blir så orolig för han, om han går runt och har ont. Dom började prata om spricka eller liknande i överarmen. På barn så sväller det inte lika lätt som det kan göra hos vuxna. Därav svårt att veta om det kan vara någon typ av fraktur. Men lika bra att kolla upp det ordentligt, så man vet.
 
Återkommer imorgon om hur det går :). Håll tummarna att allt ser bra ut :).

1 kommentar:

Mormor sa...

Ska hålla tummarna allt vad jag kan. Hoppas att det går bra. Detär bra att det kollas upp.