Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 18 augusti 2013

Söndag

Idag har jag hunnit med mer än vad jag gjorde igår :).
 
Zion mår mycket bra. Han är sitt vanliga Jag igen och han sov jätte bra i natt. Så skönt .). Liiite ont i armen har han fortfarande, men han stödjer sig på den mer idag :). Jag tror han har fått nå muskelsträckning.
 
Idag åkte Henrik till stugan över dagen för att fixa med ved och andra grejer.
Jag själv har varit mycket effektiv :).
Storstädat hela huset, så skönt inför arbetsveckan att det är rent i huset. Imorgon börjar både jag och Henrik att jobba. Så nu är det förskola på riktigt för barnen :).
 
Lägger ut en bild på Zion, Olivia och Ilona som tittar på TV.
Mitt i allt städande idag så hann jag med en fika hemma hos Angelica oxå :).
Som jag sa, Effektiv idag ;).

Inga kommentarer: