Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 1 oktober 2014

Dagen

Har glömt att skriva om hur Ilona hade det på lek och buslandet i Örebro i måndags :).
Det var en mycket trött Ilona som kom hem, jag tror hon somnade på vägen ner till kudden :). Men hon bubblade på massor med allt skoj som dom hade gjort :). Alla rutschkanor, lazergame, bussresan...ja allt. Hon var så nöjd :).
 Dags att tänka på vinter och snö nu då. Jag vill ha allt klart och köpt, för rätt som det är när man vaknar en morgon så är det vitt ute :). Zion har fått prova sin nya overall från FIX. Vinterskorna från Kavat hade jag från Ilona som fortfarande är i superskick så dom blir perfekta. Ilona kan fortfarande ha sina termobrallor och jacka så till henne fattas det bara nya vinterskor. Därefter är vi redo för snö och kyla :).
Kolla in dessa gosiga dubbelhakor :).
 Min gofisa
Imorgon kväll kommer Henrik hem. Har gått riktigt bra som trebarnsmorsa själv. Jag är så tacksam att jag har sådana fina vänner som ställer upp och hjälper mig med att ta Ilona till skolbussen på morgonen och till hennes dans. Även så bra hjälp i stallet. TACK!!!

1 kommentar:

Mormor sa...

Ser så nöjd ut lilla <3