Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 22 oktober 2014

Linas matkasse

Har fått i uppdrag genom Buzzador att vara med i en kampanj för linas matkasse.
Jag har fått hem en matkasse med 5 middagar anpassade för barnfamiljen som jag ska tillaga och sen blogga om :).
 
I måndags fick jag leveransen och jag tror Ilona tycker detta är lika roligt som jag att packa upp all mat :).
 Dessa 5 middagar ska vi nu tillaga:
* Fina fisken med persiljesås och snärtiga ärter
* Vardagskebab med couscous och morotspiffig sås
* Skomakarlåda med baconströssel och potatispuré
* Kyckling i krämig paprikasås med sugrörsspagetti
* Mexicanpaj med grönsaksplock och gräddfil
 Även en fruktkasse på 4kg fick följa med hem :).
Så håll utkik efter några recept och bilder på middagarna när jag tillagar dom :).

Inga kommentarer: