Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 18 oktober 2014

Kalas

Idag har vi haft lite kalas här hemma med släkt och familj för att fira min födelsedag (som är imorgon) :).
Fick så många fina presenter som presentkort på Gina, ljus, mugg, kläder, lotter, godis, smink, Victoria Secret body loition, duschtvål m.m. Av Henrik och mina barn fick jag en ny dator :).
STORT TACK för allt :).
 
Hann ta lite bilder:
Mormor och Wilda
 Tårta dags. Ilona, Zion med Oldermor och Olderfar
 Bror Micke med hans Emelie och pappa
 Micke, Hanna och Emelie leker kurragömma med Ilona och Zion. Roligast var när Micke gömde sig :).
 Ilona hittade Micke
 Wilda med sin mormor och farmor
Imorgon är det min födelsedag så då ska jag bara fira med min familj :). Jag har fått bestämma vad vi ska göra, så jag har planerat in en liten utflykt som jag tror kommer att bli jätte roligt och mysigt :).
Vart vi ska får ni se imorgon :).

Inga kommentarer: