Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 13 oktober 2014

Ny vecka

Har inte blivit så mycket bloggande i helgen. Men vi har klarat oss från mer magsjuka. Vet inte ens om Zion var magsjuk eller om det var något som han har ätit. Ingen mer kräk har det varit i alla fall :). I lördags åkte Henrik, Ilona och Zion till stugan för att förbereda inför vintern där. Ta ner studsmattan, upp med båtarna m.m. Jag och Wilda stannade hemma och åkte på en shoppingtur istället :). Men en ny vecka framför oss:
 
Tisdag:
Jag ska på efterkontroll efter förlossningen.
(Sista magbilden innan Wilda kom)
Ridning för Ilona
 Onsdag:
Luncha med Jenny :).
Dans sen på kvällen för Ilona
 Torsdag:
BVC besök för Wilda
 Lördag:
Ridning för mig
 Sen ska jag ha lite kalas för mig med familj och släkt
Söndag:
Jag fyller år :). Och ska bestämma vad vi ska göra HELA dagen :).

Inga kommentarer: