Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 2 december 2009

Dataexpert!

En helt vanlig arbetsdag är slut.
Ilona har haft en rolig dag på förskolan. Men hon fick åka hem utan skor. Henrik kunde inte hitta dom. Jag får leta reda på dom imorgon när jag åker till förskolan. Får ta fram de super varma vinterkängorna. Det kanske är lika bra nu när det är kallt ute.

Vår status på sjukdom är mycket bättre. Min hosta är gott som borta, ingen täppa, inte ont i bihålerna. Jag låter numera normal när jag pratar :o).
Ilona är lite täppt i näsan, men sover hela nätter och är pigg som en liten mört.
Henrik är bara hes nu. Sitter på stämbanden. Så nu är vi pigga och krya igen. Så på lördag blir det ridning för mig. Längtar massor!

Lägger ut en liten bild på vår dataexpert här hemma. Hon vet precis vad man ska göra med musen, styr runt den och klickar. Kan säga att pappa är stolt :o).

1 kommentar:

Nilla sa...

Hihi, så där gör min tös oxå! (16 mån) Hon klickar på musen, sen trycker hon på tangentbordet, sen klickar igen osv.
Hon har även lyckats göra så att alla "j,k,l" blev "1,2,3", den lilla rackarungen...haha.