Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 31 december 2009

Nyårslöften!

Det är sista dagen på år 2009.
Det har varit ett bra år.
Ilona fyllde ett år, vi gjorde en härlig resa till Mallorca, massa shopping i Ullared, Ilona började förskolan och jag började att jobba igen.

Så nu har jag funderat ut massa nyårslöften. Brukar alltid vara så dålig på att hålla dom. Men nu ska jag :o).

Mina nyårslöften är:

* Leka, busa och uppleva så mycket det går tillsammans med Ilona och Henrik.
* Käka så mycket godis, läsk, pizza, hamburgare och kebab som jag vill.
* Shoppa mera.
* Göra det som jag vill.
* Gå hoppkurser och rida så mycket jag kan och vill.
* Se till att ÅR 2010 blir så rolig och händelsrik som möjligt.

VÄLKOMMEN ÅR 2010!

2 kommentarer:

Nilla sa...

Haha! Sköna nyårslöften! :) Me like!

Gott nytt år!

Anonym sa...

Roliga nyårslöften. Puss!