Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 3 december 2009

Spruta!

Ringde BVC i morse, för att kolla om de hade nå vaccin denna gång. Och det hade dom :o).
Så jag åkte och hämtade Ilona kl.11.
När jag kom dit, så hade vi könr: 10. Det var inte så lång väntan. Sen stod det på en lapp att "vi vaccinerar föräldrar oxå". Så jag fick sprutan, eller två stycken barndoser. Då vart det en vuxendos. Ilona var jätte duktig. Hon skrek till, men jag tror det vart för att jag höll fast henne. Sen var allt bra. Nu är hon mest bekymrad över plåstret hon har på låret.

Men skönt att detta är gjort nu. Ilona ska få en till om några veckor. Sen är det Henrik kvar, får se när han får möjlighet till sprutan.

Just nu är man lite öm i armen, men hoppas att det inte bli nå mer än så. Sen får vi se hur Ilona mår mot kvällen och imorgon.


Våra fina plåster :o)


2 kommentarer:

Emma sa...

Så skönt att ha det gjort även om det är en spruta kvar till tjejerna. Vi tog ju på Coop så dom fick i armen också. Var på BVC i dag med, åkte därifrån vid halv elva. Kramar

Emma sa...

Vi tog ju på Coop så vi fick i armen alla tre. Vi har inte känt något alls, jag var lite öm ett par dagar efteråt.