Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 23 december 2009

Hoppkurs dag 3!

Då var det slut på denna hoppkurs.

Vi hoppade bana.
Är rätt så nöjd. Lyckade få in två stopp på slutet. Men den första och andra omgången gick super. Alla hästarna stannade och en ramlade av. Vart lite små kaos :o). Bara för att vi ändrade bana, då tror jag det slog slint i huvudet på oss alla :o). Men ååååå så kul det var att hoppa.
Nu längtar jag till nästa hoppkurs. Ska gå en till två-dagars kurs den 2-3 januari :o).

Blev filmad idag när jag hoppade, så här får ni två kortfilmer. Det syns alltid vart jag är i ridhuset för jag har en rosa hjälm :o).






Nu ligger skinkan i ugnen.
Ilona har hängt fram julstrumpan. Får se om det ligger någon julklapp där imorgon bitti.
Nu spelar vi bingolotto. Hoppas att vi vinner :o).

Trevlig kväll nu dagen innan julafton.
Snart kommer tomten!

Inga kommentarer: