Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 5 april 2010

Förkyld!

Jag har blivit förkyld, vaknade nu och har kanon ont i halsen. Känner mig tung i skallen och trött i kroppen. Det får bli en mys dag hemma idag. Vi som skulle gå på 1 års kalas idag hos Edwin, vill inte sitta där och snörvla och smitta ner alla barnen. TYPISKT!

Tur att man är ledig idag oxå. Men en ny vecka har vi. Skönt att jobba 4 dagar bara. (Hoppas att jag håller mig på bena och orkar att jobb)

* Tisdag ska vi lämna in Yarisen på Toyota för service.
* Onsdag är det kvällsmöte
* Torsdag är det Avensisens tur att lämnas in på Toyota för service och byte av bromsskivor.
* Lördag och söndag ska jag gå en hoppkurs.

Sen i helgen ska vi åka ut och pussa på kissarna. *Längtar*.
Kändes så tomt i sängen i natt. Ingen som låg på magen eller vid fötterna. Bara Henrik som snarkade brevid mig :o).

Nä, nu ska jag väcka Ilona och sen är det frulletajm.

Inga kommentarer: