Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 18 april 2010

Stallet & dansa!

Jag och Ilona åkte till stallet nu på eftermiddagen/kvällen för att kika lite på hästhoppning. Ilona älskar att vara i stallet, ska gå in till alla hästar och gå precis vid fötterna på dom :o).
Ilona tittar på hoppning och tänker "jag vill oxå".......Eller det kanske är mamma som tänker så?? :o).
Kommer att rida på söndagar oxå nu framöver. Ska ta över efter Fredrika som flög av så olyckligt och skadade sig. Jag kommer att rida denna termin ut. Sen förhoppningsvis sitter Fredrika på hästen igen.
Men en ny vecka har vi framför oss.
* Imorgon är jag och Ilona lediga, får se vad vi hittar på för något. Hoppas på sol. Sen ska Henrik lämna in avensisen på Toyota. Så förhoppningsvis får vi lagade bromsar imorgon :o).
* På tisdagkväll ska jag på en föreläsning "Det lekfulla lärandet".
* På onsdag är det möte och sen ska vi göra ett nytt försök med att gå ut på restaurang.
* På torsdag ska vi börja minska ner dosen för Ilonas medicin. Har då fått medicin i 1 månad. Bara 1 månad kvar sen.
* På lördag och söndag blir det då ridning.
Avslutar söndagsbloggen med lite sköna dance moves :o).

2 kommentarer:

Mormor Morfar sa...

Å gulliga Ilona så mysig liten tjej puss o kram

Anonym sa...

Ahhh ar hon varldens coolaste lilla tjej eller??? Saknar min lilla brorsdotter........kopte just hennes 2ars present ;-)