Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 6 april 2010

Hämtning!

Ja, vad har hänt idag då mer än jobb, hämtning och middag. En vanlig dag i vardagen kanske :o).

Ilona har haft en rolig dag på sitt jobb. Nu börjar hennes förskola oxå att vara ute på eftermiddagarna. Så det är skönt att hämta henne, när hon är ute och leker. Hon känner igen bilen när jag kör upp på parkeringen. Sen springer hon och möter upp mig med världens goaste kram. Så härligt och mysigt att hämta henne. Man känner sig saknad och jag har saknat henne hela dagen. Men sen......kommer det här problem att gå ut genom grinden. Nä...efter den mysiga kramen ska man leka igen, och att följa med mamma är det inte tal om. Det slutar med att man får jaga ifatt henne, och ta henne under armen och gå :o). Fast hon älskar att man jagar henne så det är mycket skratt och bus :o).

Pratat med Fredrika nu på kvällen. Hon mår mycket bättre nu. Kunde ta sig upp ur sängen idag och sitta upp. En sak som var negativt idag var att läkaren har upptäckt att skuldran oxå är av. Så principt har hon brutit allt mellan hals och rumpa. Mmmm....rejäl smäll. Men jag har börjat med en rehabplan för henne. Min plan är att få upp henne på hästen igen. Vi får se om jag lyckas :o).

Nu ska jag äta från mitt påskägg, som aldrig tar slut på godis. Har ju hur mycket som helst :o).

Inga kommentarer: