Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 15 april 2010

Shopping!

Tog en liten shoppingrunda på gränby idag :o). Mycket fina kläder som har kommit. Gick och spanade på vårskor till Ilona. Men hittade inga som passade Ilonas små fötter. Får leta vidare. Får nog ta med henne så vi kan prova lite skor.
Men det här köpte jag idag :o).
Skinny jeans från Gina Tricot till mig.

Leggings från Gina Tricot till mig

Kläder till Ilona från Lindex:
Cool rosa döskalle t-shirt. Önska det fanns i större storlek, vill ju oxå ha en till mig. Den är ju så Linda style ;o)
Tajts + tunika
Body
Sen hittade jag detta te på Mique. Luktar såååå gott.
Nu ska vi ta vara på alla bären i sommar och göra glass :o)
Ny choklad som jag måste visa.
Limited Edition med passionfrukt. Riktigt god faktiskt :o).
Då var det bara en dag kvar på arbetsveckan. Sen är det helg igen.
Ilona har haft en bra dag på förskolan. Vi tog en promenad hem från förskolan och hon gick hela vägen själv. Vi bor rätt så nära, men för Ilonas små korta ben så är hon duktig på att gå hela vägen hem. Mina barn ska vara duktiga på att gå, inga latheter här. Och Ilona tycker mer om att gå än åka vagn.
Nä, nu kommer det en härlig bajsdoft här......PERCY!!!!!! :o)

Inga kommentarer: