Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 25 april 2010

Svettigt och ny båt!

Red ett tufft ridpass på Viking idag. Det var Viking som slängde av Fredrika, men han skötte sig kanon fint nu. Blev riktigt mjuk och fin, speciellt i galoppen. Jag tog säkerthetsvästen på mig för säkerhetsskull. Viking kan bli så laddad och pigg ibland. Vi jobbade med runda och raka spår. Så mycket galopp på volterna blev det. Svetten rann på mig :o).

Ilona fick leka hos farmor en stund medans jag var i stallet. Henrik åkte till Enköping och hämtade hem en båt. Har inte tagit nå bild ännu, så båten får ni kanske se imorgon :o).

Men en ny vecka har vi då framför oss:
* Imorgon är det utvecklingssamtal för Ilona. Ska bli sååå spännande :o).
* På tisdag blir Ilona 22 månader. Och sen ska Avensisen besiktas. Sen är det stallet.
* På onsdag har jag ett kvällsmöte.
* På fredag är det Valborg, så vi kommer nog ha grillpremiär här :o).
* Sen är det stallet på lördag
* Och stallet på söndag. Ska kanske hitta på något med Jessica och Edwin oxå. Får se vad det blir :o)
Ses imorgon!

Inga kommentarer: