Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 12 april 2010

Snorigt!

Det har varit en lång dag men rolig. Har varit på språng hela dagen. Så det är riktigt skönt att sitta ner och slappa lite framför datorn. Har dessutom en härlig träningsvärk i vaderna från igår :o).

Ilona har blivit snorig. Det är väl jag som har smittat henne, var förkyld förra veckan. Hon har varit pigg idag, men var så trött nu på kvällen så hon gick och la sig lite tidigare. Vi får se hur hon mår imorgon bitti.

Vi har dessutom fått tid för att gå på vårt första utvecklingssamtal för Ilona. Spännande! Man har bara själv haft samtal, nu ska man få gå på ett själv. Eller jag och Henrik håller just nu på att slåss om vem som ska gå :o). Henrik tycker att han ska gå, då får jag gå nästa gång...:o). Vi får väl se hur vi gör.

Nä, nu ska jag ta reda på den stora tvätthögen och städa köket lite.
Jag har några filmer att ladda upp. Men bloggen vill inte sammarbeta med mig. Så jag får ta det en annan gång.

Inga kommentarer: