Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 7 augusti 2010

Fira vårt bröllop!

Idag har vi haft vår familj och släkt här för att fira att vi har gift oss :o). Mycket trevligt, smörgåstårta, tårta och fina presenter. TACK SÅ MYCKET ALLA!

Ilona imorse. En film och välling i soffan. Då kan mamma och pappa springa runt och städa och fixa tårtor :o).

Så här blev vår bröllopstårta som jag bakade.
Fylld med choklad, jordgubbar, grädde och maräng. Topping av jordgubbar, hallon och björnbär.
Mycket god :o)

Smörgåstårtor

Morfar och Ilona busar
Min bror Micke och hans Emelie
Min mormor
Ilona och morbror busar

Ilonas farmor och gammelmorfar
Vi öppnar presenter


Ilona med Percy och gammelmorfar
Twins: Farmor och Henriks moster Birgitta
Dax för tårta

Busfisan!

Ilona är fascinerad av Emelies piercing :o)
Fin hjärtvas som vi fick av kompisarna i stallet.
Roliga bilder på "kungaparet" som vi fick av farmor och Percy.


Fina kissekatter som gifter sig
Fina blommor, och en rosa Kosta Boda vas som vi fick :o).
Sockertoppsgranar till trädgården från alla i Västerås :o).
Ilona hoppade över lunchvilan idag, så hon somnade gott i sängen kan jag lova.
Jag kommer nog oxå att göra det :o).

1 kommentar:

Magdalena sa...

Va fina ni är! Vilklen lyckad bröllopsfest! Shit va du är duktig på att baka o dona..tårtorna såg supersmarriga ut!

Grattis igen=)