Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 21 augusti 2010

Födelsedag, fiske, akuten och shopping!

Vilken innehållsrik dag det har varit. Födelsedag, fiske, akuten och shopping är väl det som vi har sysslat med idag. Men vi tar det från början......

Mamma, pappa och Henriks mamma kom över för att fira Henrik. Av mig och Ilona fick han en råsaftcentrifug så nu gör vi vår egna juice :o). Riktigt gott. Sen fick han en prenumeration på en fisketidning. Av mina föräldrar fick han fiskedrag och en stock snus :o). Av Sin mamma fick han en jätte fin tröja och bidrag till en vedklyv.

Därefter gick pappa och Henrik ner till ån för att fiska. Medans jag och mamma åkte till Gränby för lite shopping. Farmor stannade kvar hemma och lekte med Ilona.
När jag och mamma är på Gina Tricot, så ringer Henrik "och säger att han måste åka med min pappa till akuten". Snacka om att hjärtat hoppar högt. Men som tur var så var det ingen stor grej. Pappa hade lyckats fastna med fiskekroken genom fingret.......Så de var tvungna att åka upp för att få ur den. Så Henrik och pappa spenderade lite tid på akuten tillsammans. Jag och mamma fortsatte att shoppa *Haha*. Men med några bedövningssprutor så knipsade doktorn bort kroken. Så allt slutade gott där.
Lite bilder på det som shoppades.
Mera muffinsformar
Strumpbyxor + leggings till Ilona
Jeansklänning från mormor
Och min coola kofta från Gina Tricot.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg korta linda! Hihi jag köpte en likadan förra veckan, supercool! Kram Sofia.s.