Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 17 augusti 2010

Grisslehamn!

Nu så är man hemma efter 2 dagars diskussioner och planerade. Har varit mycket trevlig, men skönt att få vara hemma igen. Man blir så trött och seg i huvudet efter allt tänkande :o). Men nu har vi planerat en rolig höst med barn och kollegor :o).

Men bussresan var lite jobbig, så kringelkrokig väg, man vart lite snurrig i huvudet.
Lite bilder från våra två dagar i Grisslehamn.

Här går båten Ekerö Linjen ifrån.
Goa Maggan :o).
Här sov jag
Maggan hade en rolig bok med sig. Där man ställer en fråga och sen slår man upp en sida. Och där står svaret.
Jag frågade om vi kommer att köpa en hästgård? Och titta vilket svar jag fick :o). Sen ställde vi massa andra rolga frågor, men inget som jag skriver här ;o).
3 rätters middagen blev en besvikelse. Varmrätten var INTE god.
Förrätt därimot var mycket mumsig. Plätt med rom, gräddfil och rödlök.
Kalv entrecote som var såååå blodig och seg. Sen var det burkpotatis. Bläääää!
Hallonsorben var mumsig
Nu tror jag snart ska hoppa i säng, är så trött. Imorgon ska man ju jobba :o).
Skönt att jag börjar kl.10 så man får lite sovmorgon.

Inga kommentarer: