Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 25 augusti 2010

Jobb!

Idag ska man tillbaka till jobbet. Ska bli rätt så skönt fast det är roligt i skolan. Men nu har jag massa uppgifter att tänka på. Måste planera hur jag ska lägga upp dom i barngruppen och när jag ska göra dom. Och det kommer att bli super skoj.

Tidigt imorse åkte Henrik till Karlstad. Han ska ha utbildning för folk där. Så han kommer hem sent ikväll. Sen har jag kvällsmöte så det körde ihop sig lite här med Ilona. Men som tur är kommer mormor och morfar hit och leker med henne. De ska hämta henne på förskolan. Första gången som det inte är jag eller Henrik. Så det blir spännande att se hur Ilona kommer att reagera när mormor och morfar kommer :o).

Nu ska jag göra mig iordning och väcka lilltrollet. Blir en lång dag för mig. Så vi får höras ikväll.

Ha en trevlig onsdag. Ser ut som att solen tittar fram :o).

Inga kommentarer: