Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 12 augusti 2010

Första dagen!

Vi klarade det! Första arbetsdagen är gjord. Jobbade till kl.13. Så det var en skön start. Men jösses vad trött jag var imorse. Usch....men jag somnade i bra tid igår kväll, men det är nog ridningen som gör att jag sover gott :o).

För Ilona hade det gått super bra. Lite blyg i början. Men sen så sprang hon in och lekte, och haft det jätte skoj :o). Så det var skönt det.

Ja, då var man inne i det här igen då.

Blir ingen ridning idag. Ikväll kommer farmor och faster Maria hit för att grilla lite. Ska bli mysigt.
Jag och Ilona ska nu baka en rabarber och jordgubbspaj, till efterrätten. Sen ska jag lägga köttet i marinad. Så nu blir det att pyssla i köket.

See Ya!

2 kommentarer:

Evelina sa...

Hej hej Linda!!! Ebba har fortfarade 86/92, hon är ganska normal lång...Så jag tror säkert Ilona kan ha det också =)

Evelina sa...

Oki...men du får väl ha henne med och prova ifrån provkollektionen. Ebba har också några tröjor i 86/92 Men på allt jag köpte i våras är det 86/92 och det är lite stort på henne nu. Så himla myket fint denna säsong (också)!!! Säljer som bara den gör det!!!