Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 2 juni 2011

Inför Island!

Jag och Ilona har varit in en sväng till stan för att handla lite inför Islandsresan. Blev massa småsaker som är bra att ha med sig på resan.



Vi åkte oxå till hööks för att titta på stövlar. Hittade dom här, som är perfekta när vi ska rida längst floder.

Lite smått och gott!


Våtservetter, handsprit, Aloe Vera.


Småflaskor i schampo, balsam, duschtvål, tandkräm, Lypsyl solfaktor.


Idominsalva och plåster mot skavsår. Fick tipset att man kunde sätta skoskavplåster på rumpan om man får sår :o). Hehe....Bra va!!


Lite energikickar under ridturen

Nu ska jag bara fixa myggmedel, men det kan jag sno av Henrik. Han har när han är ute och fiskar. Sen måste jag växla pengar och tvätta lite ridkläder. Måste desinficera mina ridskor.


Ja, allt är nästa klart. Jobbigt bara att man ska packa så lite som möjligt. Det är väl typ ridkläder och min onepiece som ska med. Sen får jag inte glömma badkläder, ska ju bada i dom varma källorna :o).

1 kommentar:

Ellen sa...

Hoppas att ni får en riktigt lyckad resa ! :D