Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 23 juni 2011

Island del 4!

Mer Islandsbilder.....Vår första riddag tänkte jag bjuda på nu :o).

Hittade en till bild på oss i nationalparken, när vi var på väg till gården. Fast Mats vill tydligen inte vara med :o).

Hittade även min framtida bil.

Sätter i oss en stadig frukost innan vi ska till gården
Vår gård som vi bodde på i två nätter
Jag och min häst Skuggi som betyder Skuggan. Fantastisk häst som är underbar i tölt och galopp. Han var rätt stark så jag fick hålla han rätt så mycket annars hade vi nog sprungit om alla andra :o). Skuggi red jag mest under våra turer sen hade vi handhästar med som jag bytte till när Skuggi fick vila.
Vi har paus, så då passar man på att fotografera lite :o)

Här red vi. Uppe på ett berg, fantastisk utsikt. Känns som man är i öknen.

Fredrika

Vi var lite halvt döda när vi kom tillbaka på kvällen. Jag garvade ihjäl mig när jag tog den här bilden :o).
Det var så mysigt att sitta på kvällarna och snacka med alla när man hade ridit hela dagen. Titta hur ljust det är ute, det är rätt så sent på kvällen det här.



På kvällen fick alla hästar gå ut till en stor beteshage. Har film på detta längre ner.












På kvällen satt vi oxå i en badtunna....Fy bubblan vad varmt det var. Man vart ju skållad.

Jag fick tillslut sitta på kanten, vart FÖR varmt.


En söt kissemiss bodde på gården.



Film från vår första ridningen.


Hästarna släpps ut i hagen. Kolla in vallhunden :o)

Inga kommentarer: