Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 22 juni 2011

Långtråkigt!

Det är lite långtråkigt att sitta hemma själv. Kan inte göra så mycket då jag inte får lyfta eller använda vänster hand. Henrik jobbar sista dagen imorgon och sen har han semester. Likaså Ilona, hon går sista dagen dagen imorgon på förskolan. Blir skönt sen att ha hela familjen hemma, då blir det nog inte så ensamt :o). Helst av skulle jag vilja ha Ilona hemma nu, men jag fixar inte riktigt de praktiska sakerna. Svårt att byta blöja och klä på henne. Allt tar sådan lång tid, även klä på mig själv och när jag ska dusch är ju ett projekt i sig. Ingen snabb dusch här inte :o)......Henrik får fixa det mesta på morgonen innan han drar till jobbet, sätter upp mitt hår i tofs m.m....Hihi...Så gulligt :o).

I eftermiddag är det sommarfest på Ilonas förskola, så Henrik kommer hem tidigt. Ska bli dans runt midsommarstången och vi ska ha fikakorg med oss. Kommer att bli mysigt.

Nu ska jag laga lunch...Hmmm...Igår vart det korv med bröd....Undra vad jag ska hitta på för lyxlunch idag?? Ska i alla fall slänga mig i soffan och titta på Glee.
Höres senare!

Inga kommentarer: