Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 19 juni 2011

Island del 1!

Har nu börjat sortera mina bilder från Island. Har så många som jag vill visa er så jag får nog dela upp bilderna som jag laddar upp på bloggen. Har dessutom massa filmer oxå.

Jag börjar med del 1.




Min shopping :o). Blev inte så jätte mycket shopping. Det vart mest från Taxfree och turistshoppar som fanns. Det var ju ridningen som var i fokus ;o).



Denna underbara fina Islandströja fick jag i tidig födelsedagspresent från Mats och Fredrika. Älskar den. Stickat i ullgarn. Varm och sååå mysig :o). Den köptes på farmen som vi bodde på de två första nätterna. De är dom på gården som har stickat den.




Ilona ska få en likadan. Super snälla Kerstin köpte massa ullgarn i Reykjavik. Så hon ska sticka en :o).
T-shirt med Islandshäst
Coola trosor som jag bara var tvungen att köpaHäststrumpor till mig och Ilona
Innan jag åkte så lovade jag Ilona att köpa en Islandshäst. Så denna blev det :o)
Lite Taxfree köp
Sen vart det lite annat smått och gott. Köpte torkad fisk till Henrik, pappa och morfar. Och Isländsk snapps - Svarta döden :o).
Imorgon kommer del 2 från Island.

Inga kommentarer: