Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 7 juni 2011

Rolig vecka!

Tjohoo!! Äntligen är veckan här som man har väntat på :o).

Arbetsveckan blir lugn. Men på lördag smäller det :o). Då åker jag till Island. Tänk att jag har väntat ett år på denna resa och snart är vi där.....UNDERBART!!

Idag på jobbet har vi varit på utflykt. Vilken härlig värme vi fick :o). Jag tycker detta är underbart. Hoppas att det håller i sig hela sommaren. När jag kom hem så visade vår termometer 34 grader.... Sen gick jag in på SMHI:s hemsida för att titta väder på Island. 6+ och stor sol.....Skillnad på grader....Men det är väl varmt för dom, bara vi slipper regnet så är jag nöjd :o).

Nu ska jag gosa med Ilona innan hon ska hoppa i säng.

1 kommentar:

Maria sa...

HA SA KANONKUL PA ISLAND!!!!!!!!! :-D