Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 7 maj 2012

BF - veckan!

OCH...NEJ....ingen bebis än ;o).......Åååå....nu får han ta och komma ut. Igår kväll fick jag förvärkar som gjorde ont. Ett litet hopp fick jag i kroppen. Men det försvann senare mot kvällen....TYPISKT!!

På torsdag är det i alla fall beräknad förlossning. Undra om han kommer innan dess?? Jobbigt att bara gå runt och vänta och det minsta man känner i kroppen, så hoppas man på att förlossningen har startat.

Har inte så mycket planerat denna vecka då, förutom att jag vill föda barn :o).

Måndag: Ilona ska på ridning.
Torsdag: BF (Beräknad förlossning)
Fredag: Barnmorskan kl.11.30. Hoppas att jag inte behöver gå dit.

Och för er som gissar datum, så ser det ut så här för er nu :o).

Michael
2maj

Mamma
3 maj

Jennie
4 maj

Ingela
Emma
Stina
5 maj

Magdalena
Andreas
Emelie
6 maj

Anna W
7 maj

Faster Maria
Jessica
8 maj

Jessica E
9 maj

Frida
10 maj

Maggan
11 maj

Pappa
Mikaela
14 maj

Ska nog gå ut och sätta mig i solen och slappa lite. Härligt vårväder :o).

Inga kommentarer: