Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 3 maj 2012

Vanish - TÄVLING!

 Då var det dags för lite buzzning från Buzzador :o).

Denna gång har jag fått hemma massa Vanish - tuff mot fläckar. Vanish finns både i pulverform och flytande. Även som spray för förbehandling och mot fläckar på möbler, mattor m.m.
Dessutom är Vanish svanenmärkt och rekommenderad av Astma- och allergiförbundet.
Så nu tänkte jag ha en liten tävling här på bloggen. Jag har fått ett gäng påsar:
VANISH OXI ACTION PULVER
Lämplig för alla färger och temperaturer. Använd direkt i maskinen eller förbehandla innan tvätt.
Tränger igenom fläckar så att den löser upp från grunden. Innehåller aktivt syre, när syret blandas med vatten sker en naturlig process där tusentals bubblor bildas. Bubblorna bubblar upp genom fibrerna i textilerna och tar med sig fläckresterna på sin väg upp till ytan.

Jag lottar nu ut 5 påsar Vanish.
Det ni behöver göra är att svara på en frågan:

Vilken färg kan man lita på när det gäller Vanish?

Skriv svaret och ert namn i kommentarfältet eller maila mig: birkelund.linda@gmail.com

 På söndag lottar jag ut 5 vinnare.
(Tävlingen kan bli lite försenad, beroende på om bebis vill komma ut).

LYCKA TILL!

2 kommentarer:

Maggan sa...

ROSA!! Förståss :)
Men nu skrev ju jag svaret till alla andra,men det spelar väl ingen roll för vad är det som säger att jag har rätt :)

Anna Wahlström sa...

Du kan lita på rosa :-)