Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 12 maj 2012

TACK TACK!

Ett STORT TACK för er alla fina som har gratulerat oss till vår bebis :o). Massa mail, sms och facebook har ni skrivit, men jag har tyvärr inte suttit så mycket framför datorn sen vi kom hem. Men jag har lästa allt om ni har skrivit och ni är så snälla och underbara :o).

TACK TACK fina ni <3

Jag ska berätta allt för er snart. Och ni ska få se massa bilder från förlossningen och så klart bilder på Zion. Men denna helg har vi mycket besök av våra familjer och vi vill att dom ska se han först. Efter helgen så lovar jag att ni får en full uppdatering :o).

MEN....jag vet att några av er har fått ett tjuvkik på han :o)....Om ni går in på WEBBISAR på akademiska så finns han där :o).

Annars går allt jätte bra, vi kom hem igår eftermiddag från BB. Eftersom han kom på kvällen så blev det att vi sov kvar på BB. Och sen fick vi vänta länge på barnläkaren för att få godkänt att åka hem. Kan ju säga att jag hade det skittråkigt på rummet. Tur att man hade Zion som man kunde ligga och titta på :o).

Men Zion mår hur bra som helst. Äter massor och är en mycket nöjd liten kille. Ilona är en stolt storasyster som måste pussa och krama sin lillebror hela tiden :o).

Jag upptäckte att jag skrev fel tid på när Zion kom på dom sms jag skickade ut. Han kom kl.18.32 den 10 maj. 3810 g och 49 cm lång. Han är en liten kompakt bebis :o).
Så jag vill säga GRATTIS FRIDA som gissade rätt datum :o).

Nu är det matdags här och sen efter lunch kommer familjen från Västerås :o).

3 kommentarer:

Frida sa...

Hihi, vad kul att jag gissade rätt! ;) Vilket fint namn han får! Grattis igen.

Ellie sa...

Hej, grattis till sonen!
Vad betyder eller står hans namn för?
Fint var det!

Är i bebisväntan och hittade din mamma blogg! :)

Linda sa...

Hej Ellie!

Tack så mycket :).
Jag vet inte direkt vad namnet betyder. Men jag har hört att det ska vara ett bibliskt namn. Men ingen av oss kristna. Tycker bara det är ett vackert och ovanligt namn :).

Kul att du läser min blogg :). Lycka till med er bebis och njut sen när underverket kommer :).
//Linda