Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 26 maj 2012

Lördag!

Ojoj..både jag och Zion sov till kl.9 idag. Fett nice ju!!! Han sov själv i sin säng fram till kl.2.30. Vet ni hur underbart skönt det är att få sova på mage igen!? Älskar att sova på mage :o).

Blev lite andra planer nu på förmiddagen. Tyvärr så är Jazmine hostig och snorig så Anna och jag fick ställa in lekbesöket.

Men ikväll är det schlagerfest hos Maggan. Varenda år har vi samlats för att heja på Sverige i final. Vet inte hur många gånger vi har gjort detta nu. Men skitkul har vi :o). Sen satsar vi pengar på att man ska pricka in ländernas placering 1:an, 2:an och 3:an. Jag har vunnit potten en gång, när Finland och Lordi vann. Hoppas på vinst ikväll :o).

Har bara ett problem, vad ska jag ha på mig? Jag kan fortfarande inte ha några av mina kläder ännu. Vill inte gå i mammakläder precis :o). Men det löser sig nog. Tar kort ikväll på min festoutfit :o).

Nu vill Ilona gå till lekparken, så höres senare!

Inga kommentarer: